Ps2

I lördags var mamma och köpte ett ps2paket, där det ingick playstationkonsoll, 1 singstar med mikrofoner och 1 buzz med buzzrar till ett pris på 999:-, själv var jag på jobbet, tur man har en mamma som ställer upp i vått och torrt.
Den enda som saknades var guitar hero, googlade lite igår och hittade ett för 399:-(inkl. guitarr) vilket jag tyckte var ett helt okej pris (då de var 42% rabatt på de då)

Nu sitter jag här och dricker mitt kaffe, ska snart klä på mig, ska med Emma och Hugo ut på Birsta, sen blir det jobb 15:45-21:45.

Snart är det Fredag och då ska jag, mamma och Bill åka till Sthlm, vi ska bo på af chapman- båten, och det bästa är att på lördagen ska vi få träffa lilla LEAH (Bror och Tine oxå såklart)
Men innan de ska jag nog hinna med lite shopping oxå, skulle bhöva ett par vinterskor, och ett par lite finare skor.

Näe hej då

/C

Kommentarer
Postat av: Mamma-Mu

Du har blivit utmanad på min blogg... Bara så du vet... ler



Puss å kram

Postat av: Rikke

ja du dessa ploppar har en formaga att snurras upp fran staven o ramla ner i magen..

Varsta ar ju om man ater natt o man rakar tugga pa den...AJ AJ AJ!!!



oliver va lite annolunda att plocka...avslappnande med jadra ont i nacke,rygg o axlar..

Synd pa tokregnet bara!



Jag vill oxa ha buzz!:D



Puss goding

2008-10-28 @ 12:09:14
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Malva

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 14:17:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback