Semester :-)

Har fått lite klagomål på att jag aldrig uppdaterar...
Har gått på semester, hur skönt som helst att bara vakna på morgonen och känna att jag behöver verkligen inte göra någonting idag, :) Men har under första veckan, varit massa i stugan, sått jordgubbar (Sorten som dom har i Östersund på rödön, gudomligt god), sått mina kryddor i landet och lite här hemma, varit på loppisar med Verre, Malin har slingat mig, och nu har jag just kommit hem från Mosjön, Emmas pappa bor där, så jag och pappa for dit och myste med Emma c:o. Och när jag klev ur bilen kom Hugo med världens leende på läpparna och bara skrek " Cajjo kom, cajjo kom.. kom kom ... Han ville visa Emma att jag hade kommit :D Gullungen min (Läs Emmas)

Imorgon tisdag, kommer Anna och Winston på besök, sen på em ska det målas i stugan.
Onsdag ska jag och farmor grejja i stugan bara vi 2, hon ska ge mig en lektion i trädgården... :) Senare på kvälllen ska jag gå på Gf med syster nykter för på Torsdagen ska jag dit igen för att kolla på harleqeen.

Jag har länge funderat, när jag mådde dåligt, så satt jag här hemma ensammen och undrade varför ingen hörde av sig, dom borde väl förstå att jag mår dåligt?, Men pucko... Nu såhär i efterhand, hade det varit så lätt att bara ta luren att ringa och säga "Hej, jag mår inge bra, jag behöver bara prata med nån en stund" Ja, men det låter säkert lite lättare än vad det är... Men det var bara en tanke, inte för att jag mår dåligt eller så, tvärtom. Men man funderar ju. Jag vet precis vilka som är mina vänner, och dom är alldeles för underbara =)

Näe nu ska jag kika runt på lite doppresenter :)
Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback