God morgon :)

Fick nån jäkla förkylning som det tog 3 veckor att känna sig träningsduglig för, Igår var jag på helex och körde indoor walking, ¨så skönt att pressa sig själv till max, att känna mjölksyra i benen så man nästan inte kan gå efteråt... :)

Sitter på tåget nu och är påväg till sthlm.
Ska iväg på intervju i frihamnen, till bakprogrammet som ska sändas på tv i höst.
Sen ska jag besöka essensefabriken och köpa alla möjliga essenser, färger och äkta vaniljsocker.
Efter det åker jag till huddinge, och min bror med familj, imorgon "flyttar" jag till Hanna, och ska ha världens mysigaste tjej helg och vi ska dricka vin i massor.. :), och jag har beställt sol så att vi kan sitta på ute servering.
Jag längtar.

Det är ju betydligt bekvämare att åka tåg än buss tycker jag, sitter här med dator på bordet framför, skit goda macaroons till fikat och kan röra mig hur som helst.

Ha en underbar dag!

/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback