Sämst

På att blogga, jag vet.

Förra helgen spenderades i vemdalen med Henrik, Jens, Emma och söta Elisa.
Väldigt trevligt, måste göras om, men kanske med lite mer snö, så man kan åka skoter och göra snöänglar.

Jag fick världens förkylning av H, tack hjärtat.
Och efter en vecka så fick jag världens depp, eller depp, jag vet inte vad det vart, jag hade inte lust med någon ting, kunde inte sova och inte äta, och ville bara ingenting. Usch jobbigt.
Men nu är den här damen på språng igen så det känns bra, ibland kanske man behöver en lite nerdykning?!.

Hur som helst så ska jag ner till sthlm på en intervju snart, och tänkte stanna kvar i några dagar så jag kan umgås med min bror och familj och ÄLSKADE Hanna, mer än så kan jag inte säga än.

Må bäst.
/C

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gullunge, vad kul det ska bli å ses! :)

2012-04-04 @ 08:35:09
Postat av: Carro

Ja det ska bli sååå kul, längtar! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback