Farmor

Pratade med farmor för ett tag sen om att börja samla på Rörstrands swedish grace, och söta farmor hade vare och köpt min första tallrik, som jag fick igår som alla hjärtans dags present.
Farmor farmor, min vän och förebild, Det är henne som jag är lik, det är hon som lärt mig allt jag kan om handarbete, matlagning, och bakning. Redan då jag var sådär 2-3 år satt jag på diskbänken med egen skål och "hjälpte" farmor att baka.

Inatt har jag sovit jäkligt dåligt då jag för det första skulle vända tilbax på dygnet efter 3 arbetsnätter, och dessutom har en katt som har väckt mig sådär var 10:e minut, ska hinka i mig lite mer kaffe, och sen ta en promenad, så mitt humör blir lite bättre, tror inte Henrik och Elder vill komma hit annars. Eller jo, kanske om jag mutar med några goda kakor, är btw sjukt sugen på att baka macaroons... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback