Nu bli ja ju nervös.

Många tyckte att jag skulle anmäla mig till baktävlingen på sjuan, men det hade jag inte planer på, för så duktig är jag ju inte. Men Emma och min bror hade helt andra planer, och slängde iväg en anmälan, och nu när jag för en gångs skull kollade mailen, så hade jag fått ett av just sjuan (fd tv4+), där jag hade gått vidare till nästa steg i castingen, där jag fick svara på en massa frågor, som jag har mailat in, men det är möjligt att det är för sent, eftersom att jag fick mailet för en vecka sen.
Men jag vet inte ens om jag vågar vara med i programet om jag skulle få chansen, dom är ju mkt bättre, säkert?
Bara att vänta och se.

Annars då?
Jag är inne i min nattperiod, så det händer inte så mkt.
Till helgen ska jag och Henrik och Henriks bästa kompis Jens, med flickvän Emma och söta bäbis Elisa åka till vemdalen, jag ska ta med Emma till VDLN, en underbar inredningsbutik nere i byn. 
Underbart är bara förnamnet, för att tillbringa en hel helg med min kille, det hör inte till vanligheterna kan jag tala om.

/Carro

Kommentarer
Postat av: Hanniloo

Kul ju! Hoppas du kommer med! :)

2012-03-20 @ 21:54:29
Postat av: Anonym

Ja det skulle va kul att komma med, me vet ändå inte om jag vill stå och baka i tv.. :)



Hanna till sommarn ska vi dricka vin och äta champagnemousse.

2012-03-21 @ 18:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback